http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1782
بازدید کل : 61300
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 18 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

چند نفر چون مالک منتظر آقا هستند؟

مالک یوسف را نمی‌شناخت و فروخت،اما ما.......

ما حتی یک لحظه هم برای تو مالک نبوده‌ایم، حتی یک لحظه....

ما منتظر تو نیستیم آقا جان......

 

چیو ببینه؟! دل سیاهو ؟ یا رو زبون "اللهم الرزقنا شهادت" ؟!!..

فروختیم ایمان.. خریده ایم نان..

سحر نه حالی،نه خمس مالی،

اسممونم گذاشتیم عبد شاه مردان!..

شیعهء حرفی،آدمِ برفی،هنوز نمک نخورده میشکنیم نمکدان!..

تو راه پاکی،زدیم به خاکی! چه عاشقی!؟ چه مجنونی؟! چه سینه چاکی؟!..

آقـــــا حــلالم کن! . . .



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت13:17---25 شهريور 1393
نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را نمیلرزاند...

من از سکوت موریانه ها میترسم...


حرف دل جامعه
ساعت0:23---20 شهريور 1393
سلام.وبلاگ فوق العاده ای ذارید,
خداقوت.
ان شاالله که موفق باشید.
فقط یه سوال:این عکس متحرک را چه جوری درست کردید؟خیلی قشنگ بود.
التماس دعا


آرام
ساعت23:17---18 شهريور 1393
سلام.بسیار عالیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،